Sunday, June 28, 2009

kawan baik?sukar dicari

-kechik-
aku nak berkongsi sikit tentang..the bFF aku..(InsyAllah)..aku bersyukur sangat dpt kwn cam dier..boleh dikatekan lame gak la ktaowang berkawan(6-7 taun)..asalnyer ramai..akhirnye kami ber2 je masih still lagi smpai ar skang..
kalau nak cerita pasal dier mmg pjg...tapi kadang2 dier sumber inspirasi aku..ape masalah aku,aku cter kat dier...walaupun kecik orgnyer.. taip orgnyer x sekechik yg disangka..
name dier Siti Radhiah..aku pggl kecik je.. dier gak byk ajar aku mcam mane nak jd matang..
aku xtawu la tapi setiap pendapat dier pasal masalah aku,aku boleh terima and aku boleh praktikkan..aku sgat kagum ngan dier.. dalam fikiran dier hanya ibu ksyggan nyer je..
aku pun kadang2 malu ngan dier..die lain dari lain...(ape yg dier wat ade tujuannyer)..
skang dier ngah nak sem3 blaja kat kolej makmal perubatan kat k.l..dekat jew ngan aku(mmc)
tapi jrang jugak kami jumpe..coz stady dier sgt susah..aku tau la..dgn fizik n kimia.. ape lagi..
aku berharap akan terus berkawan ngan dier..aku sygkan dier gak..
dier kdg2 sumber rujukan aku biler aku tertension...ha3..
ape2 pun dier the best la dlam idup aku..selain family dan kwan2 yg lain..
THANK's kEcik...

No comments:

Post a Comment