Friday, June 26, 2009

sElAmat pengAntin Baru abg...

holaa...

Lagi sekali...
aku nak berkongsi tentang alkisah keluarga aku... yang baru sahaja menerima orang baru dalam keluarga...
haha..skank cypan da ade 2 akak ipar..he3
abg aku yg no3 selamt diijabkabulkan pada 12 june 2009 hari uh..
dan majlis dah pun selamat berlangsung pada dua2 pihak...
dan di umah aku kat seremban pada 20hb ari uh...
Alhamdullilah...berlangsung dgn meriah..+++penatt...
mekaseh pada memebe2 yg datang...
iza,kemal,angah(adik kemal).kalip,syahmin,bean,ammar (siap karaoke uh) and sape2 lagi la...
and for...kak yana..
mekaseh..datang paling lewat..(aku pakse die datang sebenarnyer wlupun kelas habis kul 6ptg)
aku x p kelaspun hari uh...hu3
hope die enjoy sekali lagi dtg umah aku..and a big2 thanks you
anyway...
aku nak ucapkan "selamat pengantin baru" for my lovely bro3..
bina lah keluarga yg bahagia...dunia dan akhirat..and...cepat2 dapat baby...eh3

abg aku gabra uh...


mase mlm berinai ni..nie lah family aku
kecik jer...

saat2 melangsungkan persandingan

erk? nape abg aku?

nie kat umah seremban...
hurmm...anak buah aku sorg uh...kat atas uh..xtau la nape dier..
mungkin dier terlalu sedeh melepaskan paklang nyer tuk kawen kot...
dramatik nyer sofea...he3
ok..chow..




No comments:

Post a Comment