Sunday, June 28, 2009

perlu aku marah ker?


baru2 nie berlaku lagi konflik dalam idup aku..
aku xtau la nak habaq ce ne...tapi yang pasti kenapa nak samekan aku ngan orang lain..
aku tak saggup nak tipu org..so aku akan bgatu ape yang sepatutnya.. da elok2 aku bgtau bende sebenar..aku balik yang kene..aku dikatekan simpan rahsia..
weh....xkan sume bende aku nak ambik tau kat sseorang uh...even aku care and sayang pun ngan dier.. aku xkan terlalu nak mendesak dier la bagtau sume rahsia dier.. kala dier bgtau..bagus la.. aku hargai sgt2.. kiter xtau ape yang org fikirkan tentang kite...tapi terima je seadanya..
lagi satu...
aku tau dier(org yang aku care n syg)...no telefon org yg same...name tukar "JOE" la kononnyer kat hp..
kenapa nak wat mcm tu?..xtaula..aku nie big2 trouble sgt ker kat korg 2 org? biler tanyer kawan jer.. yg c "JOE' kononnyer...hero la plak..aku x kondem dier..dier ade baiknyer gak.. tapi abis sume ppuan kau nak sapu...jadahnyer??? jgn kacau hak org la "abg"..kalau kau rase kau tu bukan bdak2.. be a good "abg" la..jgn sume org yg layan ko igat suker kat ko..
aku da tak nak tyer naper die wat camtu?? sebab nati dier akan marah aku balik n tarik muke ngan aku(dier ckp bosan aku asyik ckp bende yg same je nagn dier)..hurmm..mmg.."sy nie membosankan" mintak maap...tapi aku sygkan dier...xtau la dier.. aku cume berharap xyah la nk layan mamat tu kalau x penting...sebab aku meluat tgk nyer..
kang kalo ape2 aku balik yang dituduh simpan rahsia kononnyer...
mcm hamba kan syg kat org????
terkilan pun ade...hurmm..

No comments:

Post a Comment